Про мене

Моя фотография
Кропивницький, Кіровоградська, Ukraine

Проектні технології на уроках української мови



Проект (тема): “Я – УКРАЇНЕЦЬ”
Мета: 
  • формувати здатність до мовної самоідентифікації; здатність до самоідентифікації; прагнення до самовизначення, самовираження, самовдосконалення; прагнення бути корисним; удосконалювати вміння писати твори на морально-етичні, суспільні теми; вміння користуватися виражальними засобами публіцистичного стилю мовлення;
  • виховувати патріотизм; 
  • розвивати психічні процеси та мовлення студентів


Очікувані результати: мовна самоідентифікація (усвідомлення рідної мови); здатність до самоідентифікації (знання себе самого, розпізнавання власних нахилів, здібностей, уподобань, недоліків); самовизначення; прагнення до самовираження; прагнення до самовдосконалення; патріотизм; прагнення бути корисним.
Ключове питання: Чи вважаєш ти себе українцем (українкою)?
Тематичні питання:  1. Моя мова.
2. Ментальні риси.
3. Я пишаюся Україною (!) (?)
4. Вірю у майбутнє України.
Операційна карта з розробки тематичного питання
МОЯ МОВА
     Українець (українка) (із тлумачного словника) – представник (представниця) нації як конкретно-історичної форми спільності людей, об’єднаних єдиною мовою й територією, глибокими внутрішніми економічними зв’язками, певними рисами культури й характеру; представник (представниця) основного населення України.
  •                       Чи вважаєте ви українську мову великою мовою?
  •                       Яку мову ти вважаєш для себе рідною? Чому? Дай розгорнуту відповідь.
  •                       Чи повинен ти знати українську мову? Чому? Навіщо українцеві знати українську мову?
  •                       Яке ваше ставлення до двомовності в Україні як до реальності сьогодення?  Скільки  мов  в  Україні  повинні  мати  статус  державних?
  • Думку обґрунтуйте.
  •                       Уявимо ситуацію. В Україні конституційно закріплено статус української й російської мов як державних. На російськомовних теренах живуть українці й спілкуються російською мовою. Чи повинні ці люди володіти ще й українською мовою?
  •                       Виходячи з проблематики тематичного питання, чи вважаєш ти себе українцем (українкою)?
Операційна карта з розробки тематичного питання

МЕНТАЛЬНІ РИСИ
     Українець (українка) (із тлумачного словника) – представник (представниця) нації як конкретно-історичної форми спільності людей, об’єднаних єдиною мовою й територією, глибокими внутрішніми економічними зв’язками, певними рисами культури й характеру;
представник (представниця) основного населення України.
                     Які традиції існують у твоїй родині? Чи є ці традиції частиною великої й багатої культури українського народу?

  •                      Чи вважаєш ти себе частиною культури українців? Чи причетний ти до
  • багатої культурної спадщини нашого народу?
  •                      Виходячи з проблематики тематичного питання, чи вважаєш ти себе українцем (українкою)?
Операційна карта з розробки тематичного питання

Я ПИШАЮСЯ УКРАЇНОЮ (!) (?)
Українець (українка) (із тлумачного словника) – представник (представниця) нації як конкретно-історичної форми спільності людей, об’єднаних єдиною мовою й територією, глибокими внутрішніми економічними зв’язками, певними рисами культури й характеру;
– представник (представниця) основного населення України.
                    
  • Чи соромно для молодої людини сьогодні називатися українцем? Чому?



  •  Що заважає сьогодні українцям пишатися своєю державою? Відповідь підкріплюйте прикладами.
  •                      Який розділовий знак ти поставиш після назви тематичного питання? Обґрунтуй.
  •                      Виходячи з проблематики тематичного питання, чи вважаєш ти себе українцем (українкою)?



Операційна карта з розробки тематичного питання

ВІРЮ В МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ
Українець (українка) (із тлумачного словника) – представник (представниця) нації як конкретно-історичної форми спільності людей, об’єднаних єдиною мовою й територією, глибокими внутрішніми економічними зв’язками, певними рисами культури й характеру;
представник (представниця) основного населення України.
  •  Чи вірите ви в майбутнє України? Чому? Які умови мають бути виконаними?
  •  Східна мудрість проголошує: “Щоб побудувати майбутнє, треба знати своє коріння і знати, хто ти є”. Висловіть свої міркування з цього приводу.
  •  Чи може патріотизм підняти (врятувати) Україну? Ти патріот своєї країни? Що ти можеш зробити для майбутнього України? Чи будеш щось робити?
  •  Г. Сковорода сповідував істину необхідності самовдосконалення людини з метою приносити користь своїй країні. Чи актуальна ця думка сьогодні?
  •  Виходячи з проблематики тематичного питання, чи вважаєш ти себе українцем (українкою)?




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Навчальний предмет Українська література Клас 10-й клас Код класу у Google Клас – vrqvm Навчальна тема Тема:  І. С. Нечуй-Лев...